Fitta ska vi bli ^^

Mötte upp Linn halv 10 för en promenad efter en riktigt rallytur, 200 blåst, "annars kan det bli böter!" Hur nu föraren fick ihop det?

Vi vandrade runt och pratade så mycket bajs vi bara kunde och sedan blev det en lunch på thorssan. Jag tog en grekisk sallad minsann. Nyttiga jag! Jag och Linn har även bestämt oss för att börja med lite GI-tjaffs, fixa riktigt spankiga powerwalk-byxor och sedan ut och vandra så mycket vi bara orkar, så vi blir riktigt "fitta". Vi ska få riktigt senhårda små sexiga rumpor.

Kom hem för en stund sen, Jonny och Emma är här på besök. Satt just och kollade lite i klädkataloger. Hittade ett par såå fina stövlar. Over knee, helt vanliga enkla! GE MIG




Dom ser mörkbruna ut där men jag vill ha svarta! Får flörta lite med mamma, hon tänkte ju ändå beställa skor åt mig förut! ^^

Ikväll blir det nog bara mys med Linn och Emma tror jag. Middag hos Emma skulle vi minsann styra upp :)
Får se vad vi hittar på för smarrigt!

Nu ska jag slänga min i duschen tänkte jag, det är välbehövligt! 

Kommentarer
Postat av: linnnnsi

Wehu! :D



Btw så va stövlarna "mööömms"

2010-10-01 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0