Underbart!

Igår var jag på det första mötet inför jobbet på Sundby Gård nu under julen. Sångövning var det som stod på schemat:D Vi sjöng igenom alla låtar, kollade lite stämmor och sedan delades vi in i grupper om 3 och fick två låtar som vi skulle framträda. Min lilla grupp fick winter wonderland och white christmas. Det gick väl okej :)

Inte fören nu insåg jag hur mycket jag har saknat att sjunga. Speciellt i kör. Jag stod där, log och bara mös! Usch vad jag älskar att sjunga. Denna jul kommer bli tokmysig:)

Ikväll blir det provjobb på Nynäsgården vid 16.30 så jag börjar väl gå ner...16.25. FY fan vad skönt:) Inte behöva åka en timma för att komma till jobbet. woohoo..

Nej jag ska väl kliva upp och äta nått kanske:)
Wish me luck tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0