Pannkaksmåndag!

Denna dag har jag inte gjort många knop inte. Vaknade 10, tog en promenad med vovvsan och sedan tillbaka till sängen :)

Klockan 4 mötte jag upp tessan för att handla lite inför vår måndagsdejt. En riktigt fin tradition som vi skapat måste jag säga! Idag stod det pannkakor på menyn! Det såg riktigt illa ut till en början eftersom ingen av oss kunde vända pannkakor(?)..men jag fick tillsist in snittsen och pannkakorna blir hur bra som helst:)

Vi övade även teori och kikade på Paradise hotel. Vi skrattade båda två gott åt Eriks fiiiina stånd som uppstod när han kysstes med Aija i poolen!



Sådär glad är man alltid hos tessan ♥


Kommentarer
Postat av: tessan

<3 :)

2010-11-16 @ 11:14:00
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0