Jingel BALLS!

Intervjuen idag gick bra, tror jag. Det var exta dom sökte precis som jag trodde :) Men som jag skev sist så hoppas jag absolut på att jag får det. Det är en riktigt bra erfarenhet och det kan ju även bli mer med tiden!
Hon skulle ringa min referenser och sedan höra av sig :)

Sedan bar det ju av till Sundby Gård. Allting gick kalasbra:) Ingen schema än dock. Hoppas det kommer svårt. Man börjar få en bild av alla kollergor nu också och jag tror det finns några riktigt guldkorn ^^
Lite jobbigt att stället ligger lite avsides men som tur är har jag fått skjuts till VH av en av tjejerna, Emma som jag ska jobba med. Riktigt snällt:)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och sooova riktigt sött. Är himlans trött faktiskt!

Undrar vad man ska göra i morgon?





I miss you...yeeees you.. you know who you are...ONE! ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0