Bra helg, jävligt bra!

Tjolahopptjolahej;D

Vilken fantastisk helg det blev minsann! Börjades lite smått på fredagen, trevligt jobbpass med Lovisa på Nynäsgården. Fick även ett samtal från Dressman så dit ska man på intervju på tisdag:) woop
Umgicks sedan med Johanna och lite folk, var en sväng på ?Annas Krog? och kollade på när Johanna sjöng kareoke som en drottning:D

På lördag förmiddag satte jag kurs jag mot Södertälje och bästaste Sandra. Blev lite vandring på stan och en lunch på Donken. Inte fy skam det inte. På kvällen stod det först tjejmiddag på schemat så vi åkte hem till Emelie där det hade lagats lasange:D Det bjöds även på efterrätt, vit choklad mousse med hallon. Mycket Mööms! Min telefon gick varm för att Mr Roos ringde varje kvart och tjatade på att vi tjejer skulle komma hem till honom där dom satt en gäng grabbar+Malin och förfestade lite. Så efter lite lätt övertalning så satte vi oss i en taxi som Mr Roos förövrigt betalade. Ingen dålig kille det där inte. Vi hängde där och hade riktigt trevligt. Sedan vandrade vi ner till Flamingo. Jag var supersexy med mina skinnhandskar på inomhus, lite väl runt om fötterna var jag också, men det är ju alltid kul.

Tydligen så hade jag tjatat på Mr Roos om efterfest så det styrdes ju såklart. Bara det att jag var väl vaken ca 20 minuter av den festen sen låg jag och Emelie och kramades i sängen. Gosig tjej den där Emelie.

Hela denna söndagen har jag och Sandra hängt hemma hos Mr Roos med han och Mange. Det har kollats på film, powernapat i soffan, Mr Roos bjöd på käk två ggr. Första gången en pasta med bacon och champinjonsås och på kvällen bjöd han på tacopaj, åter igen, ingen dålig kille det där inte! När klockan blev halv 9 kände jag att det var dags att bege mig hem mot Nynäs igen. En 2 timmars resa hade jag framför mig. Som tur var så hittade jag lilla N.Camen på tåget. Det var ju himlas trevligt:D

Jävligt bra helg, träffade några riktigt trevliga tjejer och killar. Och det uppskattas verkligen!
Jävligt långt inlägg som förmodligen ingen kommer orka läsa men men iaf:D
Bilder hoppas jag kommer upp, Emelie hade en kamera och det knäpptes många, förmodligen hemska bilder:D

Nu säger jag gonatt, i morgon är det date med Tessan som vanligt, denna gång blir det pannkakor:D WIIEHOO

Kommentarer
Postat av: tessan

yes, jag orkade läsa.

2010-11-15 @ 23:02:19
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0