Är det bara jag?

Idag när var på väg till jobbet gick jag på centralen, plötsligt är det en man som tappar en bok. Jag uppmärksammar att ingen reagerar så jag springer tillbaka, plockar upp boken och springer ikapp mannen.
Han blev såklart jätteglad!

Seriöst vad är det för fel på människor? Om någon tappar något så säger man väl till?
Eller är det bara jag som är så? Jag har gjort det flera ggr nu faktiskt, har känt mig tvungen då ingen annan gör det!

Vill man inte själv att någon skulle säga till om du tappade något?

Sådär ja, bara en timma kvar till hemgång:)

Då blir det handla för hela slanten, hm det passade ju in men hoppas inte hela slanten. Det behövs handlas massa mat och så ska jag även fixa present till Sandra som jag ska till på lördag :) 
Sanna kommer till mig innan, så vi fixar oss tillsammans och förar lite säkert:)
Jag tror det kommer bli galen kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0