...

Det är fan inte lätt att bara klista på ett smile när man är ledsen.
Jag är verkligen helt kass på det även fast jag försöker..känner mig som ett jävla skal..ingen lust med någonting, inte trött, inte hungrig. Ingenting är kul och allting suger så jävla mycket.

Ingenting fungerar som det ska..åt ingenting på typ hela söndagen eller måndagen, men ändå ingen hunger..gick o la mig halv 2 igår, katten har nått fel för han jamar HELA tiden så fick ingen sömn alls nästan, spelade ingen roll vad jag gjorde..Han märker väl också att någoting är fel..

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag ska säga. Gråten sitter konstant i halsen och det bränner bakom ögonlocken..

Snart börjar kunderna rulla in (förhoppningsvis) Då är det det feta smilet som ska på.

Jippie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0