Back on track!

Sådär ja, då har man varit sjuk i en vecka. Legat hemma med massa hosta och äckel.blä!
Men nu känner jag mig piggare, hostan är dock kvar men men det fungerar.

Helgen har varit hur bra som helst. I fredags så blev det middag med Fredrik, en god liten "macka" med getost på till förrätt, potatisgratäng, hängmörad ryggbiff och rödvinsås till varmrätt och jordgubbar med grädde till efterrätt!

Lördagen spenderades hemma hos Herr Sallros, jag och 10 grabbar. Wonderful!
Massa smarrig bål, grillat och sallad! Blev lite tråkigheter på kvällen sen men det trevliga övervägde så jag är helnöjd!  Söndagen blev städdag, Fredrik hjälpte Markus att flytta på förmiddagen, han tittade förbi med dom yngre bröderna Köhler för lite kaffe och sedan på kvällen blev det mys framför tv med Taco:)

Idag är jag tillbaka på jobbet och vill egentligen bara ha semester bläsch!



VILL UTOMLAND, VILL HA SOL, VILL BLI BRUN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0