Jaja, jag suger!

Har inget vettigt att blogga om juuu, alla bara gnäller på miiig ;)

Har haft fullt upp på min kära semester, det var varit finland och sedan bara massa mys med vänner:)
Hängt mycket i södertälje hos finaste Sandra och hennes helsköna vänner!

Idag tänkte jag uppdatera mina fina läsare att jag har blitt...typ brunett! :O
Elin Susanna Ahlfors has gone over to det darkside! Nästan..:D

   

Sådär ja..vet inte riktigt vad jag tycker, men folket verkar tycka det är fint iaf!

Snart är semestern slut. På måndag ska man tillbaka till jobbet minsann. Om jag inte minns fel så är jag bildvisare nästa veckan. Det är iaf kul! Måste dock skaffa mig ett annat jobb alltså. Ska söka på konsum tror jag! Vore sjukt nice iaf!

Idag är det kasst väder och jag vet inte alls vad jag ska göra.. Igår blev det film mys med ostbågar och cola, en romantisk komedi, I hate valentinesday tror jag det var och Catch me if you can. Riktigt grym film, helt sjukt att det har hänt på riktigt. Otroligt att man kan lyckas genomföra allt det där. Och lyckas tjäna fan 4 miljoner på den tiden. Det är ju typ 400 miljoner idag! Awesome!

Jaja Puss på er

Kommentarer
Postat av: amanda

tycker det blev assnyggt! :)

2010-08-03 @ 23:43:06
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0