Trött tröttare tröttast

Nu börjar det kännas i kroppen att man jobbar som man gör.
Gårdagens pass tog hårt alltså, var helt slut på jobbet. Och såklart så fick man jobba i princip själv nere med 90 griniga, storätande pensionärer = HELT SLUT! Fötterna värker. Bu :(

Dagens skratt attak:

Jag kikar runt på pensionärerna som tar åt sig efterrätt..När jag kikar in en tants tallrik får jag plötsligt se...en av våra DEKORATIONSKOTTAR!!! Tanten har alltså på något vis fått för sig att kottarna var någon form av dessert/godis. Jag flög in i köket och skrattade så jag inte fick luft och delade med mig av det roliga till servispersonalen ^^

Slutade vid 17.30 och fick som vanligt skjuts av Ellinors fantastiska pappa som är så snäll och kör mig till västerhaninge varje gång! :D

Har inte gjort ett smack sen jag kom hem, är så himla trött. Ska nog krypa ner under täcket snart faktiskt.
Jobbar kväll i morgon och efter det blir det att sova kvar i villan på jobbet..:D Undrar vad vi kommer hitta på för buuus ^^ mihih

Time to sleep..(:O va tusan innan klockan 00.00!?!?!)
wää cry baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0