Life is not fair

Dagens arbetspass gick kalas, jag var dock trött halva dagen men jag och Elli fick oss bra många skratt :D

Dirket när jag kom hem slängde jag mig i sängen och slocknade på 2 röda. Sov till halv 7 och sedan var det dags att bege sig hem till Lisa för planeringsfika inför idre :D Vi drar upp den 27de på morgonen och blir kvar drygt en vecka.
Jag längtar ihjäl mig, kommer bli guld! Måste dock boka om min klipptid nu!
Vi badade även lite utomhus jacuzzi



Imorgon blir det till att dra av ett mördar pass...Börjar 07.00 på Nynäsgården, jobbar fram till ca 13. 16.30 börjar jag på Sundby och jobbar till stängning..Kommer vara dööd. Så det är bäst  jag kryper ner nu..




Sänder några varma tankar till en vän som fick tråkiga nyheter idag..livet är fan inte rättvist ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0