buuuhuu

Ingen bra natt minsann...magen värkte, ena sidan av ryggen värkte, näsan helt täppt, halsen torr. Brukar inte riktigt gilla att ta tabletter men efter en mycket om och men så gick det bara inte längre. Gick ner, tröck i mig två alvedon och tilbaka i sängen. Kunde inte ligga på rygg för då kunde jag absolut inte andas plus att ryggen gjorde sjukt ont då. Låg jag i fosterställning kändes magen bättre MEN då blev bara ena näsborren täppt vilket är sjukt irriterande. Slutade med att jag somnade sittandes med benen i kors och huvudet framför. Då sträcktes ryggen ut, magen kändes okej och jag kunde andas. YEEAY!

Ska nog gå ner och ta ett bad snart, vet inte om det hjälper eller bara försämrar men men. Sen ska jag göra mig en STOR kopp te! Halsen måste vara på topp i kväll. Dock tvivlar jag på det!



Kommentarer
Postat av: tessan

aw stackars min lilla älskling! :( krya på dig. <3

2010-12-14 @ 11:59:25
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0