4 timmars sömn..ZzZzZzZzz

Igår kunde man minsann inte somna klockan stod på 02.00 sista gången jag kollade och klockan ringde 06.00!

Hela rummet luktar vanilj och sängen känns obeskrivligt skön..
Meeen jag ska snart slänga på mig lite byxor och knata iväg mot tåget för att dra av ett pass med Bästa Ellinor på Sundby! Man har nästan saknat henne när man fick jobba utan henne både fredag och lördag..

Ikväll blir det planeringsmöte inför idre med tjejerna hemma hos familjen Lindquist! Det ska minsann bli mysigt.
Länge sen jag träffade tjejerna faktiskt..skrev till tessan och berättade hur fånigt det kändes att jag saknade henne:D HAHA well well!

Nej dags att slita sig, ser fram emot att sova lite på tåget och bussen som förhoppningsvis går som det ska idag :)

en vecka kvar till min födelsedag.

Mascara
Rött läppstift
Rött nagellack

Lite önskningar bara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0