Äntligen

De senaste nätterna har jag inte kunnat sova ett dugg nästan. Fått ca 4 timmars sömn på två nätter! Jag mådde inte speciellt bra igår kan jag lova. Men i natt då jävlar sov jag så skönt, plus att jag har sovmorgon och börjar inte fören kl 1. Dessvärre så slutar jag heller inte då fören kl 9 och är hemma i nynäs halv 11! Det suger lite, men sovmorgon är guld värt!

Jag vet nog vad det berodde på också! ^^ Hade inte fått prata med Mr One på länge!

Dagarna på "nya" jobbet flyter på bra, igår var det dock en skitdag! Men sånna dyker alltid upp. Börjar dock inse att jag vill ha ett mer praktiskt jobb, där man får röra lite på sig, fixa och dona lite! :)
OCH jag vill verkligen ha en lägenhet, och ett körkort! Kan någon ge mig snälla?

Har samma känsla i kroppen som man hade när man gick i skolan då man hade på tok för mycket arbeten och prov som låg och väntade. Jag vill så mycket just nu så jag vet inte riktigt i vilken ende jag ska börja. Vilket resulterar i att jag inte börjar alls! BAAAD

Juuuste på lördag blir det att sjunga i kyrkan på ännu ett dop! Lindas lilla tjej ska döpas minsann och jag ska sjunga välkommen till jorden :) Det ska bli mys!

Nu måste jag börja fixa mig lite, keka lite lunch och såå!

GUUD vad skönt med soovmorgon! wiie



Måste säga att jag tycker att sommaren flög förbi för snabbt! Nu börjar det bli mörkare och kallare varje dag! Jag tycker att man kunde vända på det, att det är varmt och skönt större delen av året och att vi bara hade vinter och höst ca 2-3 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0