Solen skiiiner

Jag verkligen älskar solen! Helt otroligt vad den kan göra en glad:)  Fick världens bästa start på dagen i morse också. Fredrik gick upp med mig och medan jag var i duschen så gjorde han pannkakor:) Hur gott som helst:)
Morgonen var grå men det blev bättre under dagen:) Bokningen gick väl sådär idag, tog väl 16 bara :/ Vi la upp schemat för bildvisningen idag också, jag har nästa vecka vilket betyder att jag har lång helg nu i helgen eftersom man jobbar ons-sön när man bildvisar:) Wiiho:)
I fredags var det kick off med jobbet, middag och massa goda drinkar på honey honey och sedan vidare till högbergs som för övrigt var ett riktigt nice ställe:)
Ska väl sätta igång och laga lite mat snart hade jag tänkt. Wook står det på menyn idag. Vet inte riktigt hur jag ska göra ännu, men kokosmjök ska ska jag ha i iaf.
Satt och kollade på resor till Maldiverna igår. Snacka om paradis! Undrar om man kanske ska spara ihop till det kanske:) Vore mysigt att dra iväg med mannen i två veckor och bara njuta, snorkla, dyka lite kanske, bli sjukt bruna och vandra på stranden i solnedgången! JA TACK! Dags att göra kvinnogöra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0