Vinst för Nynäshockey:)

Jajemen idag vann äntligen Nynäs mot Haning med 6-2 efter två oavgjorda matcher:)
Jätteskönt och kul och vi tjoade och skrek för full halls när slutsignalen ringde!

Känns som att jag hunnit med mycket idag faktiskt.
Klockan 9.25 var jag på körskolan, for ut med Berndt och övande lite uppfång i backar plus backa runt hörn:)
Uppfång i backe var jag tydligen jäkligt duktig på och backningen märkte han att jag hade övat på.
Nästa gång blir det landsväg tydligen:)

När jag kom hem igen tog jag och Handsome en sväng ner på stan, jag köpte linsvätska och sedan tog vi ett varv runt hamnen. Sjukt varmt ute, det var lätt ´ligga och sola väder´kändes det som.
Trots den hettan så var jag sjukt sugen på att bada (badkar) så jag fick skjuts hem till mamma och pappa. Där var det bara VovsingFrida hemma. Jag slängde mig iaf i badet med massa skum, lämnade dörren öppen så lite då och då kikade Frida in. SÅ sjukt söt:)

Blev middag med Jessica och Fredik på thaien, sedan hem till Jessica och slöa och skratta åt fula människor och sedan hockey för mig!

Nu kom jag precis från Linda där jag, Linda och Sandra tog ett glas rött och snackade massa skit.
Ska faktiskt lägga mig i sängen nu, Handsome är och roar sig med grabbarna i laget så nu ska jag roffa åt mig det bästa täcket och MIN sida av sängen. Han har nämligen fått för sig att ligga på MIN sida typ två dagar i rad. GRRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0