Ny vecka, nya äventyr

Nu var helgen över och det är måndag igen.

Helgen flög förbi. Fredagen började med körlektion som gick bra(tack gode gud) Det blev landsväg med hårda inbromsningar. Jag sprang sedan runt i centrum med Catta och for sedan in till haning i röda faran med Linda:)
Köpte lite små grejer, ett par leggings med dragkedja, en vit långärmad med knappar på bröstet, finörngott som jag satt på kuddarna som ligger ovan på överkastet och blond hårfärg. Ska göra slingor någon dag om jag vågar:P
Lördagen bjöd på jobb, middag med hos Göran och Gunilla med alla bröder och deras respektive:) Riktigt mysig. Lilla Rebecca (fredriks brorsdotter) var också med såklart så jag myste med henne lite:) Så himla go! Och även lite utång med Johanna, Denis och Nina:) Stötte på en liten "hundvalp" också, stackars kille alltså!
Söndagen var sig nästan lik förutom att Handsome drog med mig på en promenad ute på ringvägen:) Sedan drog han på match, jag städade och slocknade sedan i någon timma.
Somnade sedan sött igen på kvällen, undrar varför? mihi!

Nu var det som sagt måndag igen och dagens plan ser ut såhär än så länge.
  • Ta mig hem till föräldrarna och gå ut med hoppetossFrida
  • Fortsätta städa här hemma.(om jag orkar)
  • Kl 2 Ta mig till ungdomsmottagningen för att fixa nya P-piller
Nu kurrar magen så nu ska jag äta lite frulle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0