määäättt

Sådär då var man jättemätt av taco.
Jag, Lina och Fredrik kekade:)

Körlektionen gick jättebra igår faktiskt:) Behövde bara öva på att backa, och sedan ville han gå igenom lite grundgrejer om växlingen:) Så om jag gör detta intensiv trodde han inte att jag skulle ha några problem med att ha körtkort innan jag är 19:) Wiiie så nu jävlar ska det köras och pluggas! Har en tid bokad på måndag
Haha han sa en kul grej när jag hade backat runt ett hörn och sedan försökt backa rakt bakåt

Bernt: Skulle du våga titta bakåt när du körde framåt?
Jag: Ehhm neej ?
Bernt: Varför tittar du då framåt när du backar?
Jag: Men men..jag tittade i speglarna
Bernt: Och det gick ju inte så rakt, eller?
Jag:ehmm nej:P
Bernt, då gör vi om det så tittar du bakåt denna gång.
Jag: Haha aa okej!

Men aa start i superbrant backe med både handbroms och vanlig gick kanon och allt sånt där:P Så det kändes bra iaf!
Nu ska jag vara lite social med mannen och Lina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0