Köra köra bilen

Ännu en lektion avklarad, känner mig inte lika kaxig längre:P
Idag tränade vi krypkörning, kändes as mesigt att köra runt i typ 1 km/t på en parkering, men jag behövde tydligen öva på det:P
Sedan var det massa start i backe, samma som förra gången med handbroms vilket gick as bra och sedan skulle jag göra utan den fast på ett annat sätt för att lära mig att hitta dragläge snabbt typ..Skit läskigt när bilen först rullar lite bakåt! Kändes som att jag började om på ruta ett igen typ..
Tusan jag som typ såg mitt körkort sväva typ 2 meter över huvudet, nu fladdrade det upp 10 meter till typ:P
Neeej nu ska jag inte bli deppig, jag har lektion igen på fredag så!:D

Fredrik är iväg på jobbintervju i skogen någonstans så vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med nu.
Finns massor med sånna där superroliga saker att göra, typ fixa rentvätten, städa utan efter frukosten och middagen.
Men det känner jag inte riktigt för nu faktiskt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0