In mot storstaden

Fick en inbjudan till Natalie idag minsann:) Lät trevligt så klart jag inte bangar!
Sen att Handsome plötsligt skulle till arlanda var ju inte heller dumt, slipper åka tåg i en timma iaf:)
Måste iofs åka tåg i 20 minuter till Jakan men det är ju ingenting!

Blev inte mycket städning gjort igår inte, när fredrik kom hem tog jag hand om en liten del av tvätten.
Sen hade jag lite pmsryck så Handsome uppmuntrade mig med lite massage:) mihihi!
Vi låg sedan i sängen och kollade på pirates of the caribbean hela kvällen!
Blev fight om the tunna täcket och det slutade med att jag låg på golvet och slocknade där med det tjocka täcket:P HAHA trodde att det var jag som var basen men icke:P

Nu ska jag minsann städa undan lite:)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0