Bajs på rosa plyschbyxorna

Igår blev det nästan en heldag med Catarina:) Jag gillar´t!!!!
Jag gjorde nästan alla saker på listan, jag hoppade över att städa. Och juste jag fick inte ut några p-piller heller eftersom de nu fick reda på att mammsen min har haft högt blodtryck och diabetes. Har verkligen för mig att jag nämnt det men icke:P Så jag fick inga piller.

Blev en god planka till lunch, en sväng förbi våran favorittjockis Sara, pasta och falukorv hos Catta till middag, lite pinsamma moments på Kvantum, och sedan hit där Kim och Fredrik väntade på oss.
Jag och Catta hade hyrt två filmer, Kenny Starfighter (som Catta sett 4 ggr, så hon berättade allting 5 sek innan det hände. "kolla nu det här är typ det bästa" lät det flera gånger) och Män som hatar kvinnor.
Båda filmerna gillade jag faktiskt. Men man blev inte dirket på puss-och-kram-humör av Män som hatar Kvinnor så när Handsome gosade in sig närmare och försökte pussas blev jag fan illamående när jag precis sett en tjej bli misshandlad och våldtagen på tv. "Fredrik, inte så bra timing alltså"

Juste kanske ska förklara min rubrik också..Vi hade ju såklart godis, vindruver och daimchoklad till filmen. När vi ska byta film så lägger jag handen i nått kladdit som sitter på mina fina rosa plyschbyxor. Jajemen jag har råkat lägga en chokladbit där och den har såklart smält. Går upp och tänder och det ser ut som att jag har skitit ner mig typ:P
Blev en liten skrattattack där allt!

Iaf, filmerna var slut stax efter två så då begav sig sällskapet hem så jag och mannen kröp ner i sängen och slocknade:)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan försöka göra någonting av denna dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0