ZUUMBA..eller hur var det?

Lunchen med Linda igår blev minsann mysig åt en supersmarrig räkmacka, min man kom och sällskapade oss också:)
När klockan närmade sig två smet Linda in på jobbet och jag sprang runt på stan.

Hittade sedan Johanna och Denise på Kicks så jag följde med dem och hämtade Kevin på dagis och sedan åkte vi hem till Johanna. Där fick vi se Johannas senaste köp från TVshop..ZUUMBA!!(eller nått)
Eller dansbaserat träningsprogram. Det var bara danser i stil med salsa:) Johanna stod och dansade med i början. Såg rätt skoj ut:)

Sedan blev det en tripp till Coop för att Denise skulle storhandla lite:)  Själv köpte jag bara lite godis och glass:)
Fick sedan skjuts hem av sötnosJohanna, plockade undan lite här hemma och kokade massa pasta.
Fick tyvärr äta själv då mannen tydligen hade ätit:P haha

Ikväll är det match igen:D Nynäs vs. Trångsund klockan 7 i folketshall:)
Just nu sitter jag här med en ansiktsmask, vet inte vad som är fel men jag har fått massa små fulingar i ansiktet. Antingen de nya pillrena eller så har jag ätit för onyttigt:(

Tror jag ska försöka få mamma att åka och handla med mig idag iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0