Utlåst!

Dagen började med en liten lunch med Handsome, sedan fick jag reda på att han tydligen var ledig hela dagen:) MYS
Så när vi hade käkat och så åkte vi till kvantum för att handla saker till middagen som vi ska ha idag:)
Vi har bjudit över Johanna och Calle på en liten myskväll:)

Jag gick sedan över en sväng till Linda för att hjälpa henne med en outfit till idag:) Så jag var väl där i en timma kanske.
När jag sedan skulle gå hem igen kom jag inte in genom dörren eftersom Handsome hade fått för sig att låsa överlåset.
Jag har nyckel till båda låsen men min nyckel funkade helt enkelt inte. Jäkla schysst att låsa ut mig! Dammit!!

Då tog jag mig en promenad bort till Johanna och Calle istället, satt där, snackade lite skit, kollade på simpson och drack cola:) Jättemysigt ! Sen när Fredrik slutade träningen kom han och hämtade mig och vi tog ett varv runt ringvägen för att rensa luften liten.

Väl hemma igen började vi med alla förberedelser inför middagen. Efterrätten står i kylen, en del av varmrätten också och köttet ligger i marinad:) Detta kommer bli supersmarrigt!

Idag ska jag faktiskt ner och jobba lite:) Ska bli såååå skönt! Ska jobba idag och i morgon.

Nej nu ska jag göra lite frulle! Slänger väl upp lite bilder från kvällen sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0