Tillbaka i mitt stökiga hem..

Kvällen/natten hos Natalie blev jättemys:)
Kom dit vid 10, och blev direkt uppmött av Natalie! Vi gick hem till henne och började fixa allt gott hon hade köpt.
Det blev morötter med dip, choklad, rödvin,  chilinötter och lösgodis. Vi började med ett avsnitt av 2 och halv män och sedan slog vi igång 17 again:) Mitt under filmen kommer Natalies vän paula ner och sällskapar:)
Blev massa prat och skratt sent in på natten. Har ingen aning om vad klockan var när vi beslöt oss att lägga oss:)

Vi vaknade vid halv 12, tog oss en dusch och sedan en chailatte:) Efter det tog vi en promenad till bauhouse för att köpa färg och efter det en runda på Ikea:) Fick med mig ett nytt duschdraperi, ett skohorn, dekorationsbollar(typ) och papperskartonggrejer som man har papper, pärmar och sånt i:)

Nu måste jag städa, ser ut som bajs här bara för att hansome vägrar städa, jäkla mansgris alltså!!

Puss o mys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0