Sova är väl överskattat

Har inte hunnit uppdatera märkte jag nu. Åkte ju till "jobbet" i fredags morse.
Dagen flöt på bra och jag fixade 10 bokningar, åt en trevlig lunch med alla tjejer på Pong (super bra thai/kina restaurang på drottninggatan) och shoppade sedan årets första julklapp.

När jag skulle hoppa på tåget hem hörde jag av mig till Emelie för att se vad hon hade för planer och det hela slutade med att jag åkte till västerhaning, fick vänta där en timma och sedan åkte jag tillsammans med Emelie in till stan igen. Så min plan med att sova efter jobbet för att orka med lördagen sprack!

Vi drog hem till hennes vän Magnus och drack oss fulla på 7,2or öl och gick sedan ut på club gås(?) där jag nästan satt och sov för att jag var så trött/full. Efter en jäkligt kul promenad hem med skrattanfall som gav mig kramp i magen somnade jag sött på en tältsäng.
Jag vaknade sedan nästa morgon av att Emelie medvetet trycker upp sin fot i nylle på mig och frågar en sekund senare - Är du vaken?  -Aa nu är jag det! blev mitt svar:P

Klocka 12 kom vi från Mange, vi tog oss en lite vända i affärerna och sedan åkte vi hem.
En och en halv timma tog det att komma för att cptåget som vi åkte med var 3 minuter sent vilket ledde till att det tåget som gick till nynäs inte väntade på oss.

Over all så hade jag faktiskt en riktigt kul kväll med awesome people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0