Shopping och styling!

Blev en dag nere på stan idag, Dennis har ännu inte hört av sig den kossan.
Så får väl se om jag bli dissad! HA:D
Blev en sväng nere på pernies hittade två tröjor och en lunn kofta:) Kanoners
Sedan tog jag och Linda en snabb fika på thorssan och sedan vandrade jag hem.
Fredrik kom efter en stund och då blev det en fika till, myspys!

Gick sedan över till Linda för att hjälpa henne att fixa sig.
Hon kirrade kläderna och jag fixade håret och sminket:)
Blev kanonsnyggt. La för en grund med concealer och miniralfoundation. La en ljus skugga på hela ögonlocket ända upp till ögonbrynet. Efter det la jag en brun/bronsfärgad skugga längst ögonfranskanten och runt ögongloben. Efter det la jag en guldig skugga på ögonlocket ända in till ögonvrån. Och sist en lite ljusare guld ungefär på en tredjedel av ögonlocket och in mot ögonvrån. Lte mascara, rouge, highlighter och solpuder på det så var sminket klart:)

Håret blev en slarvid toffs på sidan:) Har ingen bild på frillan men det finns på Lindas kamera:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0