Mysfika och välgörenhet mitt i natten:P

Igår spenderade jag dagen med Catta nere i centrum, vi gick runt i affärer, var inne på svens och pratade lite med lasse, Catta spontanköpte en jättefin jacka. Plötsligt såg vi två riktiga puddingar som gick på andra sidan gatan. Jag slängde mig ut från Tosinos dörrar och skrek "IIIIIIIZZZAAAAA" så det ekade i hela centrum. Iza och Jacqline gick nämligen där i godan ro.
Vi bestämde oss för att ta en fika alla vi tjejer. Det blev iofs en frukost för mig, eller lunch kanske. En focaccia blev det iaf.
När fikastuden vad över begav jag och catarina oss hem hit för att baka lite brownies, riktigt goda blev dom:)
Blev bara massa tvtittande och sedan vid halv 11 lämnade hon mig.

Vid halv 12 fick jag ett sms om att Jessica var i nöd. Feber och massa andra otrevligheter. I mina rosa mjukisar och glasögon galopperade jag över till Matte och gav henne 2 alvedon, sådär då var dagens goda gärning avklarad.
Sov sen inte på någon timma, goddammit.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen får vi se vad jag gör av dagen

I look wonderful, don´t I!




Kommentarer
Postat av: J

Räddaren i nöden <3

2009-10-09 @ 13:56:38
URL: http://ilovememore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0