Mördar 22an!

Nynäs bjöd på en tråkig OCH spännande match.
Det blev inga mål fören i 3de perioden:) Två mål på öppen kasse då Trånkan valde att ta ut målvakten och ta ut en extra spelare. Tre mål lyckades Nynäs få in och fick därmed tre poäng till och ligger nu på 12 poäng om jag inte minns fel!

Nynäs har alltså vunnit 3 matcher i rad nu mot lag som legat ovanför dem i serien, inte illa grabbar:)
På söndag är det hemmamatch igen mot Visby och jag tror att det är mer än många som kommer att befinna sig i folketshall och få träsmak i baken!:D

Blev massa handla med Mammsen idag också, vi har nu en badrumsvåg och en termos som snälla mamma köpte till mig:) Så himla rart! Sedan lagade jag lite mat, helstekt fläskfilé inlindad i bacon skjuts in i ugnen med lite tomater på. Serverade mig själv det med kokt potatis och FarmorSås!:D Riktigt gott faktiskt! Får se vad mannen tycker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0