Moooorning!

Inatt har jag och Catta varit överallt, i min dröm alltså.

Först var vi på någon kryssningsbåt och sprang runt och drack massa drinkar. Sen skulle vi gå ut på däck men då var det så sjukt kallt att man fick en hinna av is bara man stack ut näsan! Ändå stod det folk ute och rökte. Jätteskonstigt.
Sedan mitt i allt var vi här i nynäs i hamnen och blev bjudna på plankstek av någon fet gubbe som kallade sig hennes mammas farbror KurtArne..(KurtArne whatafuck?!?!?)
Sen vandrade vi hem till någon med pool. Och det var verkligen sjukt mycket folk där, typ alla jag känner. Och vi berättade för alla om denna KurtArne:P 
Jag och Catta gick sedan in i något sovrum och låg och snacka. Då kom någon människa in och börjar skrika att vi måste följa med honom NU! Aja tänkte vi så hoppade vi in i en bil med honom. Han körde som en jävla galning, minns att jag kollade på hastighetsmätaren och den stor på 300! HAHA Efter en stund börjar jag känna igen mig och inser att vi är på väg till arlanda. Killen stannar precis utanför ett flygplan som fäller ut en stege. Jag, Catta och denna kille springer på och planet lyfter. Vips så var vi framme i nått varmt land men då är den där killen borta:P
Så jag och Catta kliver ut planet som landat på en strand. Går runt lite sedan möter vi Jessica och Linus som gick i våran klass i Via. Jessica är höggravid och säger att det är på smekmånad. Jag och Catta bara tittar på varandra och går vidare. Vi går längst stranden och snackar om vad sjukt att dom två just gift sig och grejer. För i drömmen är vi ju lika gamla som i verkligheten.
Vi går in på någon bar och dricker som fan och blir as fulla, vi somnade någonstans och när vi vaknar så är vi hemma hos Catta i hennes soffa. (så jävla stört att vakna i en dröm) Vi kollar konstigt på varandra och jag säger, `jag har haft världens stördaste dröm tror jag´. Jag med säger Catta. Så berättar vi och vi hade såklart drömmt samma.
Vi skrattar och skrattar. När jag sedan ska gå hem sätter jag ner foten i skon och det är nått i den. Jag vänder den upp och ner och det kommer ut MAASSA sand:P Vi börjar skratta igen och så går jag ut genom dörren. Då ringer min mobil och då vaknar jag. Då är det mitt alarm så är igång:P

Sjukt störd dröm. Brukar inte komma ihåg såhär bra. Helt knas:D


Kommentarer
Postat av: catarina (:

hahahahha, kryssning & utlandsresa måste vi åka på. resten av de där har vi redan gått genom typ ;) förutom han Kurtarne, men vi kanske träffar någon sådan på vägen. mihihi

2009-10-06 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0