Jäkla mosare

I natt har jag minsann inte sovit mycket, har haft en jäkla bulldozer i sängen som stup i kvarten har mangrat mig!
Så mina planer om att gå upp klockan 7 och vara nere vid thorssan klockan 8 sprack ju! Vaknade istället halv 11 då jag fick ett sms av Linda. Då flög jag upp ur sängen och drog på mig det som låg på golvet och racade ner till Thorssan.
Som tur var kom chefen in typ 3 minuter efter och jag fick chansen att överlämna mina papper själv:)
Så nu får vi se om han hör av sig!:D

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, får se om någon vänlig själ vill leka eller om jag ska göra något jag måste:P
Det ska käkas taco ikväll iaf:D MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0