Helgen

Supersopig uppdatering har det blivit under helgen :/
Blev jobb under fredagen på lilla leksaksaffären till klockan 6. Sedan skynda hem och fixa inför middagen. Fredrik hade städat jättefint här hemma:)

Vid halv 7 kom Johanna och Calle:) Då korkade vi upp lite vin och satt och pratade medan förrätten puttrade på spisen.
Fredrik hade gjort en tomatsoppa med dillfrön och räkor:) Jättesmarrig.
Till varmrätt hade vi gjort potatisgratäng med hängmörad ryggbiff, rödvinssås och sallad:)
Det blev mera vin och massor med skratt mellan varmrätten och efterrätten!
När vi kände att vi kunde klämma ner lite efterrätt serverade jag en choklas mousse som jag hade gjort dagen innan:)
Mäktig men jättegod!

Det blev massor med prat, mer skratt och ännu mer alkohol resten av kvällen. Klockan var nog 12 när Johanna och Calle bestämde sig för att röra sig hemåt. Då plockade vi bara undan och sedan slocknade jag som ett litet barn. Dock vaknade jag efter bara några timmar och kunde inte riktigt somna om :/ Missade även att fota under middagen som jag hade planerat:( Jättetråkigt!!

På lördagen var det bara att stiga upp och gå till jobbet. Skulle stänga idag så jag gick från jobbet klockan 3. Väl hemma satte jag och Handsome igång ett avsnitt av Lie to me och sedan var det bara att göra sig lite snygg för då skulle vi minsann äte thaimat och sedan på bio med Johanna och Calle. Vi såg Upp i 3D verison:) Riktigt rolig film.

Idag Söndag har jag och Handsome tagit en promenad och nu är han uppe i ishallen. Klockan 4 möter Nynäshamn Visby/Roma och jag tror det kommer vara mycket folk upp i hallen, eller iaf hoppas!
Nu ska jag slänga mig i duschen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0