godmorgon i vintermörkret

Det är verkligen sjukt mörkt ute nu.
Känner mig just nu lite smått avundsjuk på att Handsome ligger och myser i sängen.
Bär av in till stan idag igen och resten av veckan också. Det går OK på jobbet. Jag har haft 10 bokningar om dagen nu.
De andra har runt 20 vilket får mig att känna mig sämst. Men jag har fått lite tips och så nu så idag ska jag iaf MINST ha 15. Fick ihop 11 igår.

Idag har jag skickat mammsen på uppdrag. Hon ska ut och spana kläder till mig och Fredrik inför halloween. Hoppas verkligen att hon hittar nått. Jag har lite smått panik över helgens festligheter eftersom jag inte har tid att planera så mycket men det blir nog bra!

Nu börjar det bli lite brådis

Hörs kanske ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0