Skönt

Det blev en lugn helg denna vecka trots 40års festen. Vi drog därifrån vid halv 11 och sedan slocknade jag vid 12.
Funderade på att gå ut eftersom Johanna skulle ut. Alltid kul att svänga om på dansgolvet med henne. Men min lathet tog över och jag valde sängen.
Sov riktigt länge idag också, vaknade första gången vid 9, somnade sedan om och vaknade kvart i 11. Drömde massa konstiga drömmar inatt, jag hoppade fallskärm/luftballong och var med om att försöka utplåna Batman! HAHA

Nyss kollade jag och Handsome på två avsnitt av Lie to me. Fortfarande en av de bästa serierna jag sett.

Klockan 4 är det match mot Nyköping. Jag ska glida dit i min nya super-awesome-sköna halsduk och skrika halsen av mig. Hoppas på att spinga in i sötnos Linda som jag inte träffat på år och dag! Ska nog skicka ett sms till henne nu :D
Får se om lilla Denise är där med Kevin.

Potatisen kokar på spisen och jag ska snart njuta av mammas goda kalopps :D

Puss o gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0