Jag finner ingen tid..

Denna blogg börjar ju verkligen gå under måste jag säga.
Det finns verkligen ingen tid, men det känns skönt att det är folk som fortfarande läser den varje dag.

Jag spenderar de flesta av mina vakna timma på Modelhouse. Sitter och pratar med 1000 olika personer varje dag.
Ska jag vara ärlig så går det inte så himlans bra. Når inte upp till rätt antal bokningar men på något vänster fick jag ju ändå jobbet. Mona tror att det ger med sig snart och det hoppas verkligen jag med. Annars kan jag nog säga bye bye till det jobbet. Johanna och jag la upp en plan idag på jobbet. Vi samlar ihop pengar till en bartender utbildning, sedan blir vi superawesome grymma på det, bosätter oss i Spanien och bara står där i baren och ser snygga ut hela tiden:D
Låter som en bra plan tycker jag.

Sitter här och drar på det som egentligen måste göras. Lägenheten ser VERKLIGEN ut som skit. Ni ska faktiskt få se!



GRISIGT!!! Nu ska jag ta itu med det...om jag hinner ska jag lägga upp "efter bilder" också!

Kommentarer
Postat av: Mamms

JÖSSES !!!!!

2009-11-09 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0