Home alone

Nu är mannen iväg på borta match igen. Denna gång i botkyrka.
Får hoppas att det går bättre denna gång!

Det gick helt okej på jobbet idag 18 st, men en liten rolig händelse utöver det vanliga var att JOHANNA var där och provjobbade. Och eftersom hon är så himla duktig så är hon nu erbjuden en tjänst där.
Vi blir då kollegor och hur bra är inte det då?:D
Tror inte att det kan bli bättre! Sällskap på tåget både dit och hem. AWESOME!

Nu har jag precis fixat matlåda till i morgon. Fisk och potatismos. Gjorde Mammas mystiska ketchupfisk:P
Riktigt gott blev det också. Dock blev det klistermos precis som förra gången. Mamma gissade på att jag har vispat för länge. Men det smakade gott iaf.

Fick ett ganska charmigt sms av handsome idag också.
"Jävlar var god maten var! Det blev din räddning
eftersom du hade haft ut gurksaft i hela kylskåpet
från smörgåsgurkburken."


Oooops!:D

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och försöka sova. Jag brukar ha problem med det när Handsome är borta.
Han fyller förresten år om typ en vecka och jag tror att jag har en bra present på G:)
Och även lilla jag fyller ju år om ca en månad. Slängde ihop ett litet kollage nu med lite saker jag kom på:)


Kommentarer
Postat av: Kim F

Wee. Tack för födelsedags-påminnelsen, jag vet att det är december, så jag kommer oftast på det den 2:a :)

2009-11-18 @ 22:50:12
URL: http://kim.fransman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0