usch!

Vi besökte idag våran nyöppnade matvarubutik, Coop forum.
Jag tror hela nynäshamns komun var där faktiskt.
Helt sjukt, vi stod i kö i typ 40 minuter, detta var inte pga att det var mycket folk. Utan för att tjejen i kassan var helt sämst.

Seriöst, när man har storpremiär så borde man ju inte sätta nybörjade i kassan? eller har jag fel?
Helt sämst iaf... usch!!

Nu är vi iaf hemma och jag ska sätta igång med de två nutidakonstuppgifterna jag har kvar att göra:)
Plugg plugg plugg!

Tänker bara säga en sak....BAJS PÅ SARA! ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: ems

Ey! Inte kalla en kassör helt sämst, så får man inte säga förräns man själv vet hur det är att sitta i matvarukassa ;) Vi var också på forum idag, men vi stog i kö i 1 timma och en kvart! Helt jävla sjukt mycket folk. Puss på dig gumman. Btw, både jag och Martin kommer på mottagning :) Puss

2009-05-28 @ 19:26:28
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: Linda

Men alla där är ju nybörjare med tanke på att affären är ny. Inte så många som jobbar där som suttit tidigare i andra affärer. Det va ju första dan för typ alla där! inte klaga elin!!

2009-05-30 @ 18:44:47
Postat av: Anonym

dom har ju för fan jobbat i typ två mån på coop i haninge, något måste dom ju lärt sig! helt inkompetenta va dom ju...

2009-06-04 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0