söndag oo förjevliga söndag:P

Man borde fan döpa om denna dag till SÖMNdag:P
Jag slog upp ögonen vid 11, då var handsome helt försvunnen:P
Visade sig sen att han skulle iväg och jobba lite:)
Jag slumrade sedan in, blev väckt vid 2 tror jag då Linda skickade sms och ville ha hjälp med att sätta upp gardinstänger.
Då fick jag kliva up och springa över till huset bredvid:D

Gick sedan hit igen och började fixa och dona lite, gjorde rent kaffebryggarn och gjorde fräscht i köket:)
Klockan 4 blev jag upphämtad, då bar det av hem för att byta kläder och sedan skulle vi på ettårskalas. Lilla Samuels födelsedag. Jag kirrade presenten i lördags, en liten lastbil i plast, hink, spade och formar, en liten vattenpistol och armpuffar!
Blev många paket att riva upp, fast det var självklart snörena som var roligast:P

Nu har vi precis varit och handlat, eller storhandlat ska man väl säga. Massa rengöringsgrejer och lovely svampar:D
Vi inhandlade även taco:) Mummsi!
Det har vi roat oss med senaste halvtimman, jag har gjort egen guacamole till och med. Ingen aning om den blev bra eller ej. Hade aldrig gjort det förut:P

Skola i morgon också...yeeay!

Puss på magen alla söta små gullisar

Kommentarer
Postat av: catarina

så jävla porrig armbåge ;D haha

2009-05-05 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0