Snart ere dags!

Sådär nu vad även jag fixad.
Tjejerna verkade nöjda med sminkningarna och jag själv blev faktiskt nöjd:D
Riktigt kul att sminka någon annan än Catta, det är kul med lite nya ansiktsdra och ögenformer!

Jag sitter här iförd i min blåklänning jag hade på juldagen, håret har ett härligt fluff och ögonen är matchade med blå skugga:)
Naglarna är rosa från gårdagen också, great:D

Blir upplockad av Andreas runt 9 och sedan bär det av!
Sitter här med ett glas martini och känner mig ganska opepp men jag tror att det kommer bättre känslor när jag väl kommer in:)

Ska se om man kan få tag på bilderna matilda tog under sminkningarna:D Hoppas!
Nej dags för tagg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0