Skiva idag igen då!

Går ägde ju Nynäshamns gymnasiums skiva rum på Hirschenkeller.
Jag, Linda, Sara, Emma och Yvanna drog hem till Linda innan för att föra lite och fixa i ordning oss.
Klockan var väl runt 6 när vi kom iväg.
Blev helgalet drag i bilen, det pimplades vin och dracks breezer:D
Väl framme var vi ca 40 min sena. Oops!
Allt folk satt redan ner vid borden när vi kom ner för trappan så fick fick ett litet jubel när vi kom ner för trappan:D hahaha

Maten var faktiskt riktigt bra:D Potatisgratäng, någon form av kött och jättegod sås och till efterrätt kladdkaka med grädde och jordgubbe:) Smaskens!

Kvällen fortsatte i festaranda, stötte på Alexandra, Johanna och Denise på dansgolvet och min kväll blev 100 ggr bättre:)
Jag ska nog sumera kvällen, den var helt OK. De griniga vakterna drog ner mitt humör lite faktiskt. Men det var ett härligt drag på alla gäster:D

Vi klockan 02.00 kom handsome och hämtade upp oss, jag lämnade klubben med Johanna, Linda och Denise full och glad med 0,60 promille i blodet:) Blev självklart ett stopp på donken och jag köpte mer grejer än någonsin. En mc feast meny+ en cheesbörjade+hotwings och en mcfeast dipp:p Tryckte faktiskt i mig allt utom typ en 4del av hamburgaren och pommesfriten. Efter det slocknade jag gott i bilen med huvudet bakåt och munnen på vid gavel. Charmigt, saknades bara dreglande och snarkande:P
Slocknade förmodligen på 2 röda sen, minns inte riktigt!


Snart är det dags att starta om och ställa in sig på partyhumör för idag ska jag svänga my little body på dansgolvet med Catta:D Lite brudar som kommer hit till lägenheten för att få bli sminkade av mig, vilken grej va:D Haha
Ska bli spännande må jag säga:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0