oj nej!!

Jag fick en kommentar av någon angående Lz

ang. LZ om HURRAY!!:
Har du varit därinne skulle du sett att det finns en hel del fina kläder. Beror ju på om man vill klä sig fint eller fjortis, your choice

Jag la ut en bild på en tant i check klänning och skrev under "Lz är bara för tanter"
(som ni ser i inlägget innan)

För att förklara mig så hade jag mitt projektarbete om Lz. Fotade i deras kläder.
Mitt syfte var att få bort fördommarna mot Lz som just är "det är bara tantkläder"
Så det var inte alls min åsikt jag nämnde och den där bilden var med i min redovisning.
Så hoppas att du som skrev läser detta och förstår att jag håller med dig fullständigt med att dom har jättefina kläder!

Sen behöver du faktiskt inte använda ett sånt språk..tycker det såg lite otrevligt ut.
Om jag nu hade tyckt att det bara var tantkläder så är det väl mitt val och min åsikt och jag behöver inte klä mig som en fjortis bara för att jag inte handlar där..eller? rätta mig om jag har fel..

Men men ingen skada skedd i vilket fall, annars.... alltid kul med kommentarer men nu vet du hur allting egentligen ligger till!

Puss o kram!:D

Kommentarer
Postat av: ems

Haha, fan vad kul :D Fail :) Hoppas allt är bra med dig gumman. Puss

2009-05-15 @ 07:47:46
URL: http://goldenyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0