Måndag, tisdag i morgon onsdag!

Tjolahopp!
Tog mig precis en alldeles för lång dusch. Hade egentligen inte tid med det men men..
Sitter nu här i en mysig morgonrock, bara massa lir idag som står på schemat..
Måste även ta fram akord och sånt till en låt jag ska sjunga i morgon på solosången.

Äggen är i äggkokaren så jag borde väl kanske klä på mig eller något liknande.
Det blir mjukisar idag tänkte jag, är så himla trött :/
Har sovit skitdåligt de senaste nätterna, igår hade jag fel kudde och inatt hade nog täcket ett eget liv för det lyckades snurra sig runt mina ben hela tilden så jag inte kunde röra mig.
Eller så beror allting på stress och för lite träning...har verkligen noll energi. Vilket borde leda till att man sover as bra men icke..

Wellwell, undrar om jag ska åka hem idag kanske, sno hit mitt täcke kanske. :)
I vilket fall så har jag inte mycket tid på mig nuuuu.
Måste nog försöka plugga lite idag igen eftersom gårdagens försök totalt misslyckades.

Puss och mys 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0