Måndag morgon!

Sitter här på bokföringen, känner mig inte alls pepp. Massor att göra och prov om 2 veckor.
Sjukt mycket man ska komma ihåg! Hoppas det går vägen. Tänkte att detta får bli mitt sista "surfande" under denna lektion. Måste fan göra allting!

Natten har varit jobbig, jag och handsome fick en övernattare. Och han skulle såklart hålla på att snarka. Jag klarar verkligen inte av sånt. Är så jäkla glad att Handsome inte snarkar, kanske därför man orkar sova med han varje natt :D
Vaknade flera ggr och var svin trött i morse, tur att man fick frullen framdukad idag igen (du är bäst)

Sen har jag insett att det var mycket mer bekvämt att ha diskmaskin än vad jag hade trott:P
Sjukt nice eftersom gårdagens middag, taco. Nu vet..tio tusen skålar:D Nu var det bara tjopp tjopp tjopp så var allting undanplockad:D Sååå skönt:D
Toan är även skinande ren nu också:D Alla äckliga kalkfläckar(+bakterier) är borta så att den är heeelt vit!:D

Okej wish me luck nu..Måste bokföra lite nu:P Wä

Puss

Kommentarer
Postat av: Kim Fransman

Hejsan..

Vafan, sitter jag här å sliter med min egen bokföring åså kan du sånt där! ..

2009-05-04 @ 13:08:38
URL: http://www.kimfransman.se
Postat av: Yvanna

Du, diskmaskinen is sent from heaven tror jag. Min bästa vän. Det går på två röda så är allt rent igen. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0