Kooonstigt!

Hur kommer det sig att man får lust med massa andra saker när man ska plugga?
Jag låg förut och läste i min religionsbok, lugnt och mysigt. Sen behövde jag använda toaletten och såg att badrummet minsann behövde städas för det var lite dam här och där.
I vanliga fall hade man ju "äsch, jag tar det en annan dag eller iaf sen" men nu var det, "tjoohoo städa städa, lalananallaa!!"
Mycket märkligt. Inte min grej att plugga alltså!

Måste nog ta och ringa lasse, hann aldrig ner till skolan idag för att visa min powerpointpresentation. Hmf!
Kommer ju inte kunna redovisa i morrn om jag inte ringer honom..

okej time to do some booring stuff!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0