HURRAY!!

Idag var det powerpoint redovisning som jag nämnde..
Jag gjorde klart den i morse! Bra Elin... men designen och allting var fint o så:)

Men när jag väl kom till skolan stötte jag på endel problem :

*Satte i Usbminnet men så var det bara orginal designen som var där (blev as arg och vägrade redovisa
*Ringde handsome och gnällde men såklart så fixade han det. (guldstjärna)
*Han skickade någon länk som jag kunde gå in på och spara ner presentationen:D
*Men när jag skulle öppna den på reovisningsdatorn så gick ju inte det
*Gick till bibblan för att spara ner det på usbminnet men då vägrade datorerna logga in mig.
*Frågade snällt om jag kunde få låna fannys dator en snabbis, men neeeej då ville inte länken öppna sig!!!!

Fick sedan nycklarna till estetdatasalen och där så fick jag ordning på skiten.
Sparade det på USBminnet och kunde sedan redovisa:D
Gick väl OK...haha

Efter skolan lekte jag lite med Linda, hon lagade lite mat åt mig..Vååålullall meee lliiiiiis!!
Och sedan blev det fika på Thorssan med Yvanna och Rewa:)
Och nu kom jag precis till lägenheten:)



Visst är hon fiiin?:D Hon fick vara med i min presentation,
"LZ är bara för tanter" HAHHAA:D


Kommentarer
Postat av: ylva

Men kolla hennes håriga ben!

2009-05-13 @ 21:12:48
URL: http://ylvapyllva.blogg.se/
Postat av: ang. LZ

Har du varit därinne skulle du sett att det finns en hel del fina kläder. Beror ju på om man vill klä sig fint eller fjortis, your choice

2009-05-14 @ 12:26:02
Postat av: ylva

haha, det kanske det är!



ja, man måste ju ha lite koll på er treor:)

2009-05-14 @ 19:38:25
URL: http://ylvapyllva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0