Helgen som gått!

Hallå gottfolk, lite dålig uppdatering minsann.

Fredag: Gjorde islamprovet och det kändes okej:) kunde svara någonting på varje fråga förutom den sista.
Slutade efter den lektionen, fick skjuts med Linda till heimdal där handsome väntade på mig. Vi åkte ner till hamnen och tog varsin glass, och sedan åkte vi hem och tog ett powernap på ca en timma. Mycket skönt måste jag säga.
Vid 4 drog han iväg till jobbet, då drog jag hem till mamms och fixade inbjudningskorten till studentmottagningen.
Senare under kvällen bestämde jag och Johanna oss för att mötas upp och ta en cider nere på rotundan.
Det blev ju dessvärre inte bara en cider, vid 12 ungefär fick vi även sällskap av Freddan:)
När rotundan stängde vandrade vi vidare till Mix, satt där en stund och sedan kom även Handsome och gjorde oss sällskap.
Klockan var väl strax efter 1 när Mix stängde, då vandrade jag och Handsome hemåt och slocknade :)

Lördag: Vaknade halv 12, gick upp käkade frukost, slocknade igen i ca en timma och sedan var det bara att skynda sig för klockan två skulle jag vara på vågen för att kolla på Lindas dansuppvisning:) Och det hann jag minsann..
Oj oj oj så duktig lilla Linda var också:)
Efter föreställningen knatade jag bort till Sara och hälsade på, var där till klockan blev halv 7 då jag, Yvanna och Rewa hade bestämt dejt på Freja. Vi tog varsin planka och mös i Solen. Jag hängde kvar på freja till klockan halv 1 sedan fick jag skjuts hem med Catta.

Söndag: Denna dag hade jag och handsome planerat att ha en liten mysdag, bara han och jag.
Gick väl hyffsat:P Började med frukost på Kullsta, men där fick vi sällskap av två av hans goda vänner och deras son:) Mycket trevligt, efter frukosten vandra vi hem till handsomes bror där även mor och far befann sig:)
Vi hängde väl kvar där en stund och gick sedan hemåt, hann bara in och vända sedan mötte vi upp sheriffen för en glass i hamnen som blev följt av en middag på rotundan, planka igen. Smakade bättre denna gången måste jag erkänna.
När vi åter igen befann oss i hemmet bestämde vi oss för att dra till heron och se en film. Innan vi drog tog vi en typ 1 och en halv timmas dusch, så jäkla skönt haha:D Vilket resulterade att vi blev sena till filmen men men mysigt var det allt:D
Det blev änglar och demoner, riktigt bra film men påminner mycket om national treasure och davincikoden.
Vi var väl hemma igen halv 1.

Nu sitter jag här klockan är 20 i 7, gick upp vid 6 för att kunna kolla igenom bokföringen lite nu eftersom det är prov idag första lektionen. Jag ska väl sätta gången med det nu kanske.

Puss och önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0