Förbaskat bra morgonhurmör

Jag är inte känd för att vara glad och trevlig på morgonen, speciellt inte när jag blir väckt när jag är trött.
Jag har även en ovana att snooza allt för länge, och nu har det gått över till att jag måste snooza annars blir jag också as grinig, om jag inte bestämt mig dagen innan för att kliva upp på en gång.

Låter kanske fånigt men det är sanningen.
Denna morgon började inte så bra som ni kanske förstår, först vaknar jag typ kvart i 5. Det var ganska skönt "Aaah nu kan jag somna om igen" vilket jag gjorde på två sekunder. Sedan går handsome upp, jag hade ställt min klocka på 8 så att jag kunde snooza till halv 9 för att sedan gå och duscha. Sedan väcker handsome mig och gaggar nått om att klockan snart är halv 9.

Jag: "vaa? vadå har du klickat av min snooze?"
Han: "Neej jag har inte rört din tele förutom när jag satte den i laddaren"
Jag: "meeeh"  kollar på klockan.."den är ju bara 20 i 8"
Han: "Nej den är 20 i 9"
Jag: "Kolla i köket"
Han: "mm 20 i 9"
Jag:"Va fan, hur fan kan min klocka gå feel, ÅÅÅH"
Jag: "FAN VAD IRRITERAD JAG BLEV NU!!"
Han: "men men...du skulle ju ändå gå upp halv 9"
Jag: "JAG GILLAR ATT SNOOZA!!!!" (pmsmonster)

Japp jag är fruktansvärt mysig och go på morgonen! (lite fel vecka för saker och ting att gå fel, får lite smååå anfall bara)
Tyvärr går det ut över handsome en hel del..Ber om ursäkt, du vet att jag gillar dig! (A)


Kommentarer
Postat av: Mams

Du har bara det Ahlforska morgonhumöret...de går över om sisådär 30 år.

2009-05-22 @ 09:48:29
Postat av: Sara

Åh, känner igen det där ! Varför in skaffar man inte en lag på att man har rätten att snooza i minst 1h ?

2009-05-24 @ 22:40:53
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0