Vilken LYCKA!!

Matchen igår var helt sjuk, ca 900 pers var i hallen och kollade.
Domarna var helt sjuka i huvudet..meeen
Ändå lyckades Nynäs VINNA MED 3-1!!!!!!!!!
NYNÄSHAMN ÄR ALLTSÅ KLARA FÖR DIV 1!!
Sjukt vad lycklig man blev, kom till och med tårar!!

Detta skulle såklart firas, grabbarna drog ner till rotundan och fick tydligen helt fantastiska plankstekar av lilla Per!
Jag, Linda, Sandra och Jessica tog oss hem till Linda och började pimpla lite vin, tog några shots. Klockan var väl halv 11 kanske när vi begav oss ner till grabbarna. Festen var i fullgång och jag möttes av en full, glad och helrakad(förutom en toffs i nacken) Fredrik. Värsta jag sett nästan hahahah:P Det var sånger efter sånger och alla var bara sådär härligt glada!! Riktigt mysigt!

Alla minns väl leken "denna ringen den ska vandra" som man lekte på dagis typ.
Vi körde en lite uppgraderad version av den.
"Denna kanna den ska vandra från den ena till den andra, låt den gå, låt den gå, låt den aldrig stilla stå"
Allt några ölkannor som gick runt bland folket! Och Dennis var inte långsam med att hela tiden köpa nya så den där leken tog fan aldrig slut. Tror inte det var en jävel som var "lagom" full:P hahaha
Vid 12 blev vi utslängde, vandrade då runt i nynäshamn och härjade och skrev för fulla halsar



"NYNÄS TILL DIVISION ETT SHALALALALALALALA"


Kommentarer
Postat av: sara

Jävla miffon springa runt och skrika så där mitt i natten! Jävla snorungar tänkte jag och ville döda er alla! Haha så var det du!! osis att jag inte gick ut och skrek tillbaka! =P

2009-03-30 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0