Mysigt bankärende må jag säga.

Var sjukt trött i morse, snoozade som vanligt en timma men jag orkade verkligen inte gå upp, så ställde om klockan på halv 8. När den åter igen ringde så var jag fortfarande trött, men  jag ålade mig ur sängen och stapplade upp och hällde i mig typ en halvliter juice!:P Sen kändes det bättre.

Snälla, rara,söta Linda hämtade upp mig idag så jag slapp komma försent trotts min lilla sovmorgon!
Två lektioner hade vi bara idag, Sara och jag sket iofs i samhället och åkte till kvantum och tog oss varsin köttbullsmacka istället. Mihihi, sedan tillbaka till skolan. Jag satte mig i datasalen och redigerade lite fler bilder. Gick riktigt bra idag, fick nog 5-6 bilder klara:D YEAH!

Efter ca 2-3 timmars redigering så beslöt jag mig för att stänga ner och bege mig ner till banken.
Möttes där av Elins söta nuna och hon fixade snabbt att beställa ett nytt kort samt spärra de gamla.
Sedan fick jag lite sympati över att plånboken var försvunnen och komplimang för att jag var så brun!
YEEAY!

Ikväll blir det smörgåstårta hos farmor och farfar. Farfar ska firas minsann. Vet inte ens hur mycket gammelgubben fyller, men sjungas och ätas ska jag minsann göra för fulla muggar!:D

Hurra hurra hurra för fars far!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0