Lööön lön lön:D

Mycket skönt med lön måste jag säga:D

Sånglektionen idag gick kanoners, Stina är lika peppande som vanligt och vi har nu valt låt inför terminsuppspelet!
Svår låt men hon såg det som en chans att visa vad min röst går för och som en utmaning såklart:D
Det blev slak efter skolan med Sara och till middag blev det thaimat! Satt fint i magen. men sedan kände jag mig uppsväld må jag säga.

Jag insåg idag att maj kommer bli en månad med massa supa:P Alla studentskivor! shit alltså.

Jag vann en auktion på tradera här om dagen på en kjol. Tjejen som sålden den är inte snabb på att skicka mig sitt kontonummer iaf, två dagar sen var det. Så jag mailade henne idag på dagen och då svarade hon och sa att hon skulle skicka ut alla vinnarmail idag. OCh ännu har jag inte fått nått, COME ON vill ju få hem den fiina kjolen!!!

Kom nyss hem, måste slänga ihop ett arbete om ett ämne inom kristendomen. Vad ska man välja tro! HM?
Sedan läsa på lite på svenskan. Man fick välja mellan att göra muntligt idag eller skriftligt i morgon. Så jag kör på i morgon så jag hinner läsa lite mer!:D

Nä ni, dags att sätta igång hjärnan!
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får ta & blogga lite mer nu .. blivit lite tunt på sistonden ;P. Kramar

2009-03-25 @ 22:28:07
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0