Jag blev lite glad!

Det var en fullspäckad dag igår minsann.
Jag knallade ner i på stan som nämt. Tror jag kollade på alla klädesplagg som fanns där nere.
 Var inne på Kicks och hälsade på Johanna lite.
 
Jag gick runt där nere hur länge som helst och väntade på att Jessica slöunge skulle vakna:P När hon väl gjorde det så hade jag hunnit inhandla en tröja, en ögonskugga och slingblondering:)
Jag satte mig sedan på bussen med Jessicas house som mål!

Väl framme så bestämde sig Jessica för att hon minsann också skulle kirra lite slingor i huvet så vi knallade till kvantum och sedan hem igen. Började lägga i slingor - - ca en och en halv timma sedan var vi båda lite mer randiga:D
Riktigt nice blev det, gjorde allt själv också. Jag är lite stolt!:D 

När vi båda hade fönat och fixat våra fina hår gick vi bort till Matilda för att sola lite:)
Måste ju bättra på min inte längre så bruna hud!
Jessica smet sedan ifrån mig när jag låg o solariumet, hon var tvungen, hon hade en gaaalen Ebba i luren!:P
SÅ när jag var klart knatade jag bort till Catta, vi åkte sedan hem till mig, fixade varsin outfit ur min garderob, hämtade upp iza vid tåget, inhandlade taco på willys och sedan hem till Catta och började laga mat. Jag hade då ätit en banan och en drickyoughurt på hela dagen så jag var skapligt hungrig.
Allt eftersom så kom folket och maten for ner i magen, singstar sattes igång på högsta volym och vinboxen öppnades.

Nästa destination blev telen, inte varit där på ett tag faktiskt. Inte sen dom byggde om så jag blev smått chockad:P haha
Träffade på lite skoj folk, blev glatt överraskad över att en viss person valde att vara snäll o glad mot mig för en gång skull. Sånt uppskattas!:)

Efter som man skulle ställa om till sommartid så stängde telen en timma tidigare. Jag gick då hem till Catta och hämtade alla mina saker och bytte skor (SKÖNT!) på vägen hem sen fastnade jag vid grillen och hamnade sedan på en liten efterfest. Värden var väl inte allt för social men jag hade allt riktigt trevligt ändå!:D Haha eftersom värden slocknade fick han sota för att han var så osocial, ihoptejpad blev han minsann. Shit vad jag skrattade:P HAHAH

Stapplade hem vid 6 ungefär!:)
Kom hem till en säng fullsmockad med kläder...orkade verkligen inte plocka undan så jag flyttade kläderna från ena sidan och krop ner!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0